poniedziałek, 13 stycznia 2014

Moja kolekcja lakierów.

Witajcie Kochani ;-)

W końcu przyszedł czas na 1 prawdziwego posta. Tak jak pisałam wcześniej, jest to post kosmetyczny.
Chcę Wam pokazać moje pudełeczko, w którym trzymam swoje lakiery.
Nie jest ich nie wiadomo ile, są to po prostu lakiery, które lubię i często używam.
Tak więc zapraszam ;)

To jest właśnie moje pudełeczko pełne skarbów.




A oto jego zawartość ;)


Kilka lakierów z avonu i spray przyśpieszający wysychanie. Lubię lakiery z avonu, dość długo się trzymają na paznokciach ;) 


Moje odżywki z eveline. Używam ich jako bazy pod lakier.








Mój obecny manicure. 
Użyłam lakieru z bell nr 69, jest to tylko 1 warstwa plus jako baza odżywka z eveline 8w1.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)