środa, 27 maja 2015

WYNIKI ROZDANIA ! ;))

Wiem, że jest już późno, ale niestety nie wyrobiłam się wcześniej. Jak obiecałam, że będą dzisiaj wyniki rozdania, to nie pozostaje mi nic innego jak się z tego wywiązać ;)

W rozdaniu wzięło udział ponad 130 osób, co mnie bardzo bardzo cieszy! ;) Mam nadzieję, że wszystkie osoby, które dołączyły do grona moich obserwatorów skusiła nie tylko nagroda, ale także zawartość mojego bloga. Miło by mi było jakbyście zostali ze mną na dłużej ;)


Nie przedłużając... Szczęśliwą liczbą jest 122 !! 


Rozdanie wygrywa... 


Gratuluję Kochana!! ;* Mam nadzieję, że się ucieszysz z tej skromnej nagrody ;) Już piszę do Ciebie e-maila ;)

Dziękuję wszystkim za udział i zapraszam Was do częstego odwiedzania mojego małego miejsca w sieci ;) 
Postaram się niedługo znowu zorganizować dla Was jakieś małe rozdanie ;)

P.S. jeśli w poście z rozdaniem nie widzicie wszystkich moich odpowiedzi na komentarze, na dole kliknijcie "wczytaj więcej". 

28 komentarzy:

  1. Nie udało się, szkoda :( Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :-) super nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację, może następnym razem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! A nagroda skromną na pewno nie jest :D i na pewni Tyśka się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szcześciara, taka świetna nagroda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku nie wierzę że to ja :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. moje gratulacje :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)