sobota, 25 stycznia 2014

Nowe pędzle do makijażu.

Witajcie Kochani ;-)

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi nowymi pędzlami do makijażu. Są to pędzle z Avonu, w którym jestem konsultantką. Dzięki temu cały zestaw mogłam zamówić w cenie 50 zł, czyli taniej niż normalnie w katalogu.


Zestaw składa się z 4 pędzli i szczoteczki.

1 - pędzel do pudru
2 - pędzel do różu
3 - pędzel do podkładu
4 - pędzel do cieni, po jednej stronie ma gąbeczkę
5 - szczoteczka do brwi i rzęs



Pędzle mam dopiero od jakiegoś czasu, a że nie maluję się codziennie myłam je jak na razie 1 raz. Do mycia używam delikatnego szamponu z Rossmanna Babydream.


Jestem z nich bardzo zadowolona ! Są bardzo mięciutkie i wykonywanie nimi makijażu to sama przyjemność ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)