poniedziałek, 3 marca 2014

Haul zakupowy - ubrania i kosmetyki.

Witajcie Kochani ;-)

Tak jak obiecałam wcześniej na facebooku, dodaję dzisiaj post o moich nowościach kosmetycznych i ubraniowych ;) 

Zacznijmy od ubrań, które jak zwykle kupiłam przez internet. Są to nowe rzeczy, które pochodzą z sieciówek i które udało mi się kupić taniej niż w sklepie ;) także polecam wszystkim zakupy przez internet, można sporo zaoszczędzić i to bez wychodzenia z domu ! ;)



Koszulka Sinsay, w ładnym pudrowym kolorze i efektownym napisem :)




Dość znany sweterek Romwe, z fabrycznymi szarpaniami i kwiatowym motywem. 


Bluza Pull&bear, w stonowanych biało-czarnych kolorach.



Bluza Aloha From Deer, bardzo ładne pastelowe kolory i motyw kwiatów, idealna na nadchodzącą wiosnę. Moja jest w rozmiarze S, ale jest bardzo duża, niestety nie mogę jej wymienić, bo nie kupowałam jej w sklepie Aloha. Będę ją nosiła taką większą oversizową, albo z bólem serca sprzedam. 



Spodnie moro Zara, długość 7/8, jestem dość niska więc na mnie są normalnej długości ;)



Ostatnia już rzecz, spodnie Pull&bear, z bardzo ciekawym printem. 

Czas na kosmetyki ;) Jak widać większość rzeczy pochodzi z Avonu. Jak już wiecie, lub nie, od jakiegoś czasu jestem konsultantką w Avonie. Nigdy nie mogę się opanować i zawsze przy składaniu zamówienia kupuję coś dla siebie. Te kosmetyki są nowe, pochodzą z 2-3 ostatnich zamówień. Niektóre już zaczynam używać, a niektóre cierpliwie czekają w kolejce. Na pewno jeszcze o nich usłyszycie ;)


1. Żel pod prysznic Lagoon
2. Rewitalizująca maska do włosów z ekstraktem czarnego kawioru, Planet Spa
3. Spray regenerujący włosy Marion
4. Regenerująco-odżywczy krem do rąk
5. Peeling do ciała
6. Maska intensywna odbudowa, Ziaja
7. Płyn do kąpieli
8. Balsam do ciała Planet Spa
9. Krem do rąk i stóp Planet Spa
10. Odżywcza maseczka do włosów



1. Dwufazowy płyn do demakijażu
2. Maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinkami mineralnymi
3. Utrwalający spray do makijażu
4. Paletka Sleek Au Naturel
5. Bronzer Honolulu
6. Rewitalizująco-wygładzający żel do pielęgnacji okolic oczu z ekstraktem czarnego kawioru, Planet Spa
7. Punktowy preparat na pryszcze
8. Satynowy lakier do paznokci
9. Korektor 4w1 Wibo
10. Mozaikowy róż do policzków 


Może chcielibyście recenzję któregoś z kosmetyków ? :) Jak coś dajcie znać !

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)