środa, 30 kwietnia 2014

25 faktów o mnie.

Witajcie Kochani ;-)

Tak jak wspominałam ostatnio dzisiaj powiem Wam co nieco o sobie ;) Przedstawię to w formie 25 przypadkowych faktów o mnie. Będą zapewne trochę chaotyczne, ale może akurat coś Was zaciekawi. Ja również lubię tego typu posty i filmiki na Youtubie także zapraszam ;)


  1. 26 lutego skończyłam 23 lata.
  2. Mam 1,5 rocznego synka Dominika.


  1. Studiuję Filmoznawstwo - 3 rok zaocznie, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
  2. Moją 1 pracą była praca w McDonaldzie zaraz przy rynku w Krakowie gdzie spędziłam rok. Mimo, że lekko nie było, dobrze i często wspominam ten czas.
  3. Nigdy nie byłam za granicą, ale chciałabym to wkrótce zmienić ;)
  4. Uwielbiam zakupy przez Internet, ale największą radość sprawia mi kupowanie kosmetyków <3
  5. Nigdy nie byłam na solarium i uważam, że opalanie to najnudniejsze zajęcie na świecie… ale lubię być opalona ;D (kobieca logika).
  6. Bardzo podobają mi się tatuaże, szczególnie te duże, ale nie wiem czy kiedykolwiek zdecyduję się coś sobie wytatuować.
  7. Jestem konsultantką w Avonie od września i zastanawiam się czy nie zrezygnować ponieważ za dużo dla siebie zamawiam!
  8. Strasznie chciałabym mieć długie i zdrowe włosy, ale kusi mnie żeby się ściąć na boba.
  9. Jestem uzależniona od Internetu. Nie rozstaje się z telefonem i tabletem.
  10. Powinnam pisać pracę licencjacką, ale w ogóle nie mam do tego chęci ani motywacji, pomocy! 
  11. Uwielbiam oglądać filmiki urodowe na Youtubie, jestem od nich uzależniona! (kiedyś zrobię o tym post i pokażę Wam moje ulubione vlogerki ;))
  12. Nie lubię przepłacać za kosmetyki i ubrania, zawsze szukam okazji i tańszych zamienników ;)
  13. Mam dość dużą wadę wzroku -2.0, od końca gimnazjum mam okulary, ale w grudniu w końcu zdecydowałam się na soczewki i jestem mega zadowolona z tego powodu ;D
  14. Kocham oglądać filmy i seriale, robię to kilka razy w tygodniu i mam mnóstwo swoich ulubionych ;)
  15. Od początku lutego staram się regularnie ćwiczyć, ponieważ mam mnóstwo zbędnych kilogramów do zgubienia po ciąży ;( 
  16. Kocham słodycze i słone przekąski, jestem uzależniona od chipsów, moje ulubione to Lays Strong.
  17. Na co dzień się nie maluję, ale jak już to robię to schodzi mi strasznie długo.
  18. Bloga założyłam dość spontanicznie, nie myślałam nigdy, że to zrobię, mimo że blogi czytam od liceum i uwielbiam to robić. Zazwyczaj były to blogi modowe, ostatnio przede wszystkim kosmetyczne.
  19. Nie lubię malować paznokci, ale bardzo lubię jak mam je ładnie pomalowane ;D
  20. Nie lubię herbaty: zwykłej, zielonej, czerwonej, jedynie jakieś owocowe np. z Liptona dam radę przełknąć. Za to kawę rozpuszczalną z mlekiem i cukrem kocham, staram się pić 1 dziennie, ale czasami kończy się na 2-3.
  21. Nienawidzę i nie potrafię gotować, ale kocham jeść i mogę to robić od rana do wieczora.
  22. Lubię się uczyć, pisać, czytać przy głośnej muzyce, w ogóle mnie to nie rozprasza. Nie potrafię za to uczyć się w dzień. Najlepsza pora to noc, ewentualnie bardzo wcześnie rano. Gdy do szkoły miałam na 8, a o 7 musiałam już iść na autobus to potrafiłam wstać 3-4 rano i wtedy się uczyłam.
  23. Po skończeniu liceum mieszkałam 1,5 roku w Krakowie i mam nadzieję, że kiedyś znowu tam zamieszkam ;) 


Może kiedyś pojawi się kolejna część faktów o mnie, albo jakiś inny TAG ;) Dajcie znać czy Wam się podobało ;) Udanej Majówki ! 

5 komentarzy:

  1. Masz cudnego synka! Przeuroczy malec :) Mamy ze sobą trochę wspólnego- też nie lubię się opalać (właściwie cudem jest jak się opalę, mam taką bladą skórę :(), też nie lubię malować pazurków ale uwielbiam gdy są ślicznie pomalowane :D No i też uwielbiam seriale! :)

    PS chciałabym zasubskrybować Twojego bloga, ale nie widzę nigdzie tego panelu do subskrybcji :D jest jakaś szansa że go dodasz w najbliższym czasie? :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ci mówię jak dodać subskrypcje :D Wchodzisz w panel bloga, w układ i tam masz coś takiego jak "dodaj gadżet". Klikasz to, wybierasz subskrypcje i po sprawie :D Tylko układasz sobie gdzie go chcesz :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój synek jest słodziakiem ! Jak to chciałabyś mieć długie i zdrowe włosy.. Kobieto, Ty już je masz ! Popatrz jakie są gładkie i jak błyszczą :) Ja chyba też jestem uzależniona od internetu, ale jak narazie się do tego publicznie nie przyznaję, więc cii :P I super masz bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wlosy tak wygladaja tylko wtedy jak je wyprostuje ;( staram sie unikac prostownicy i dodatkowo obcielam je okolo 5 cm, bo koncowki byly w oplakanym stanie ;( wiec musze je od nowa zapuszczac ;D

      Usuń
  4. Przebrnęłaś przez moje 50, więc Twoje 25 poszły mi szybciutko :) Młoda mamusia, a ma czas blogować. Pozazdrościć zorganizowania. Z tym opalaniem to Gumi i ja mamy tak samo jak Ty - szkoda, że nie można tak od połowy maja po prostu obudzić się już z opalenizną :P A z włosami to na pewno dasz radę i urosną, Mniej mazideł z Avonu, więcej podróży do Rossmanna albo Hebe i będą włosy jak ta lala :D A bluza boska ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)