środa, 31 grudnia 2014

25 przypadkowych faktów o mnie ;)

Zapraszam Was dzisiaj na ostatni dość luźny post w tym roku, tak się składa, że jest to również 100 post na moim blogu z czego bardzo się cieszę ;) Za kilka dni mój blog będzie obchodził swoje 1 pierwsze urodziny przez co jestem bardzo podekscytowana ;) 

Już kiedyś pojawił się post odnośnie faktów o mnie, ale było to jeszcze w kwietniu TUTAJ, dzisiaj serwuję Wam kolejną część i kto wie może jeszcze kiedyś coś takiego napiszę ;)


25 przypadkowych faktów o mnie:

  1. Jestem bardzo, ale to bardzo wstydliwą osobą i ciężko jest mi to przełamać.
  2. Mój chłopak jest ode mnie 2 lata młodszy, ale w ogóle nam to nie przeszkadza ;)
  3. Moja mania kupowania kosmetyków i interesowania się nimi jakoś bardziej zaczęła się dopiero po urodzeniu synka, wcześniej nie zwracałam większej uwagi na to jakich kosmetyków używam.
  4. Mam mnóstwo pieprzyków na całym ciele, w większości są one malutkie i kiedyś chciałam je policzyć. Gdy przekroczyłam sumę 100 pieprzyków to się poddałam ;D
  5. Denerwuje się w ekspresowym tempie i wiem, że bardzo trudno ze mną wytrzymać.
  6. Kiedyś miałam dość duże problemy z cerą, dopiero mocne antybiotyki przypisane przez dermatologa pomogły mi się ich w miarę pozbyć.
  7. Mimo, że mam już 23 lata dopiero teraz przechodzę okres buntu.
  8. Biorę udział w dużej ilości konkursów, ale jeszcze nigdy nic nie wygrałam ;(
  9. Ten blog jest moim pierwszym i zapewnie ostatnim ;D
  10. Jestem bardzo płaczliwą osobą, ostatnio staram się nad tym panować, ale np. w ciąży płakałam prawie codziennie (wiecie hormony). Nie potrafiłam się powstrzymać nawet na ulicy, w pociągu czy tramwaju przy masie ludzi.
  11. Moja ulubiona część garderoby to bluzy, mogłabym w nich chodzić cały czas i uwielbiam je kupować.
  12. Nigdy nie chciałabym być jedynaczką (mam jedną siostrę) i mam nadzieję, że mój syn również kiedyś będzie miał rodzeństwo ;)
  13. Najbardziej na świecie nienawidzę gdy ktoś mi mówi co mam robić i mnie poucza. Możecie być pewni, że i tak tego nie zrobię, albo wezmę się za to dopiero jak przestanę kipieć od środka.
  14. Nie mam prawa jazdy mimo, że podchodziłam do niego x razy, boję się jeździć i nie potrafię nad tym strachem zapanować. 
  15. Większość pieniędzy wydaję na kosmetyki i jedzenie, kupuję bardzo mało ciuchów jak na dziewczynę.
  16. Chciałabym zacząć nagrywać filmiki na YT, mam nadzieję, że w tym roku spełnię to marzenie, a przynajmniej spróbuję ;)
  17. Nienawidzę swojego imienia, jest najokropniejsze, wydaje mi się że kompletnie do mnie nie pasuje i gorzej trafić nie mogłam ;D
  18. Najbardziej na świecie brakuje mi snu. Dominik ma problemy ze spaniem, a ja od ponad dwóch lat ciąglę chodzę niewyspana i zmęczona.
  19. Jednym z moich postanowień Noworocznych jest czytanie więcej książek. W tym roku przeczytałam ich tylko kilka i to zazwyczaj w pociągach lub na uczelni. Obecnie gdy już nie studiuję nic nie czytam ;/ Chciałabym zacząć czytać chociaż 1 książkę miesięcznie.
  20. Nie potrafię oszczędzać, wszystkie pieniądze jakie mam muszę w ekspresowym tempie wydać ;(
  21. Nie lubię chodzić w sukienkach, zazwyczaj kupuję sukienkę na jeden raz, ewentualnie kilka i sprzedaję.
  22. Miałam bardzo szczęśliwe dzieciństwo i tęsknie za nim ogromnie.
  23. Najpiękniejsze wspomnienia do których często wracam myślami to wakacje 2011 ;) 
  24. Marzy mi się kilka operacji plastycznych ;D Nie mam tu na myśli odsysania tłuszczu czy robienia sztucznych piersi, tylko np. korekcja nosa, ponieważ mam złamaną przegrodę i mój nos to mój największy kompleks. 
  25. Jestem zbyt dziecinna jak na swój wiek.
Napiszcie mi coś o sobie, abyśmy mogły się lepiej poznać! ;)

Życzę Wam Dziewczyny wspaniale spędzonego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

Do zobaczenia już w styczniu! ;))

16 komentarzy:

  1. Również jestem wstydliwą osobą i też moim postanowieniem jest czytanie więcej książek:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawych rzeczy się dowiedziałam :) Również mam mnóstwo pieprzyków, haha :D Też szybko się denerwuję. I nie umiem oszczędzać. Czekam na filmiki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy mnóstwo wspólnego ze sobą :D też wydaję kasę w ekspresowym tempie, i też kiedyś mega bałam się jeździć. Ale od kiedy przychrzaniłam w słupek na parkingu, strach minął i już się nie boję ;) No i też chciałabym zacząć nagrywać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy razem nagrywać! ;D zazdroszczę Ci prawka! mam nadzieję, że kiedyś też w końcu się go dorobię ;)

      Usuń
  4. z pkt 20 mam taki sam problem!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 20 - skąd ja to znam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. 20 też znam ten ból :D Tak i 5 to samo. Kiedyś wiecznie mnie coś wkurzało i łatwo się denerwowałam o byle co, ale zaczęłam nad sobą panować i widzę znaczną poprawę :D Na szczęście nie tylko ja... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram, ale kiepsko mi to wychodzi ;|

      Usuń
  7. 8 i 15 - mam identycznie. Nawet kiedy kupowałam "dużo" ubrań to kupowałam je w second handach więc niewiele na nie wydałam. A kiedy przestałam regularnie chodzić na zakupy ubraniowe to zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę wcale dużo tam nie kupiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię lumpexy, ale ciężko jest mi tam znaleźć coś naprawdę sensownego :|

      Usuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku, Kochana!
    Nominowałam Cię do tagu Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że weźmiesz w nim udział. :)

    Pozdrawiam serdecznie, Lola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem Lola! ;)) postaram się w końcu odpowiedzieć na wszystkie nominacje ;)

      Usuń
  9. również jestem wstydliwa, czasem śmieję się, że zachowuje się jak "dzik" :) też nie potrafię oszczędzać, gdy tylko wpadnie mi parę groszy do portfela, robię listę i biegnę do sklepu ;)
    powodzenia z nagrywaniem na YT ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)