piątek, 16 października 2015

Nowy podkład Astor Skin Match i konkurencja dla Tangle Teezer | Program Nowości.

Dzisiaj skończyłam pisać i dodawać swoje opinie z Programu Nowości na stronie Rossmanna, więc najwyższa pora podzielić się nimi z Wami, oraz zawartością wrześniowego pudełka. Tym razem wybrałam zestaw uniwersalny, który składał się tylko z 5 produktów, ale są za to konkretne i zdecydowanie warte uwagi. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru i chyba częściej powinnam iść na jakość, a nie na ilość ;)


Zdecydowanie najciekawszym elementem paczki jest nowa szczotka do włosów marki Ikoo wzorowana jak każda z Was już widzi na kultowych szczotkach Tangle Teezer. Z pozoru są bardzo podobne, ale na pewno nie identyczne. Jeśli chodzi o sprawy techniczne to Ikoo Home jest bardziej podłużna i ma kształt przypominający myszkę do komputera. Wyróżnia się piękną metalową górą, która może nam służyć również jako lusterko ;)  


Mój model jest w kolorze "pacific" i jest to głęboki turkus/kolor morski, który prezentuje się elegancko i zwraca na siebie uwagę. Jak widzicie niżej Ikoo dysponuje 5 kolorami szczotek z możliwością wyboru czarnego lub białego spodu. Oprócz wersji Home dostępne będą również wersje Pocket czyli podobnie jak w przypadku TT i ich wersji Compact. Mniejsze szczotki ze specjalną nakładką, idealne do torebki lub kosmetyczki. 


Jeśli chodzi o igiełki to są one trochę twardsze niż w wersji TT, którą posiadam czyli The Original. Jednym będzie to przeszkadzać, a innym wręcz przeciwnie. Swój Tangle Teezer posiadam od kilku miesięcy i szczerze mówiąc używałam go przez około 2-3 tygodnie po czym wylądował ponownie w pudełku. Myślałam, że przez niego zaczęło się moje wypadanie włosów, ale obecnie gdy myślę, że powód był jednak inny wróciłam do iglanych szczotek.  
Warto również zwrócić uwagę na opakowanie. Nasz produkt jest zamknięty w metalowym zamykanym pudełku, w środku którego znajdziemy właśnie wyżej pokazaną ulotkę od producenta.


Szczotka składa się z mniejszych i większych igiełek. Dobrze leży w dłoni i jest na prawdę starannie wykonana. Nie jest to kolejna podróbka TT tylko godna uwagi konkurencja. Na razie nie znam dokładnej ceny gadżetu Ikoo, ale prawdopodobnie będzie to około 55 zł za wersję Home


Podkład Astor Skin Match Protect o ile się nie mylę już znajdziecie na półkach w Rossmannie i kosztuje 44,99 zł. Trafił mi się odcień 200 nude, który okazał się być trochę za ciemny, więc jestem zmuszona mieszać go z jaśniejszym podkładem w tym przypadku z Bourjois Flower Perfection. Mimo, że kolor nie jest idealnie do mnie dopasowany to sam podkład oceniam na prawdę dobrze. Jest lekki, łatwo się rozprowadza, nie tworzy efektu maski, nie ściera się, ani nie ciemnieje w ciągu dnia. Jeśli chodzi o krycie to jest w porządku, ładnie wyrównuje koloryt skóry i jej nie zapycha, a w przypadku większych przebarwień i wyprysków wspomagam się korektorem. Poza tym przyjemnie nawilża skórę, wygląda naturalnie i jest prawie niewyczuwalny na twarzy. Moim zdaniem godny polecenia produkt i po opiniach na stronie Rossmanna widzę, że w sumie każdemu przypadł do gustu ;)



Wibo cały czas zaskakuje i wprowadza na rynek coraz to ciekawsze nowinki z dziedziny kolorówki. Tym razem ma dla nas kredki do ust. Mi się trafiła kredka w kolorze numer 2 i gdy zobaczyłam kolor na żywo nie przypadła mi do gustu. W moim odczuciu za bardzo wpadała w brąz i byłam pewna, że to nie jest kolor dla mnie i na pewno nie będzie mi pasował. Usta maluje dosłownie raz na ruski rok bo źle się czuje w nasyconych i rzucających w oczy kolorach.
Gdy wypróbowałam kredkę na ustach zmieniłam zdanie i się zakochałam! Kolor jest piękny i bardzo mi się podoba, mimo że jest odważny i wyglądam w nim jak nie ja ;D Jakość kredki również uważam za całkiem dobrą, utrzymuje się około 2-3 godzin, nie ściera się i nie zjada, a z ust schodzi równomiernie. Cena jest mi jeszcze nieznana, ale przypuszczam, że będzie kosztowała w okolicach 10 zł



Iście Świąteczna świeczka Ambi Pur o zapachu Frosted Pine, którego szczerze mówiąc się obawiałam. Bałam się że będzie pachniała jak typowy odświeżacz do toalet, ale zapach mile mnie zaskoczył ;) Świeczka pachnie lasem, chłodem i świeżością. Sam wygląd świeczki również przyciąga uwagę. Kolor wosku jest mocno zielony, a naklejka ozdobiona jest szyszkami, gałązkami i śniegiem. Patrząc na nią czuję, że już niedługo Święta co wprawia mnie w przyjemny nastrój ;) Koszt zapachowej nowości to 13,99 zł



Ostatnim produktem i jednocześnie smakołykiem był baton o smaku sernika cytrynowego w białej czekoladzie Smart Food. Dla jednych brzmi kusząco, dla innych odpychająco, ale co kto lubi :) Ja osobiście lubię i sernik i białą czekoladę, ale tylko czekolada w batoniku smakowała tak jak należy. Wnętrze było zbite i treściwe, ale nie do końca przypominało w smaku cytrynowy sernik, choć nie twierdzę, że był niedobry i że nie dało się go zjeść. Dla mnie to była słodka i sycąca przekąska, która jest jedną z tych zdrowszych i bardziej wartościowych w skład dostępnych na rynku. Cena batona to 3,99 zł




To tyle jeśli chodzi o nowości, zaciekawiło Was coś i zachęciło do zakupu? ;)


9 komentarzy:

  1. Też miałam ten podkład w swojej paczce :) Bardzo dobrze się u mnie sprawdził, dostałam 100 Ivory, który i tak jest trochę za ciemny, ale nie odznacza się bardzo. Dawno nie miałam tak fajnego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym sie skusiła na tego batona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta kredeczka z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałabym się, co stałoby się z moimi końcówkami przy dłuższym używaniu TT lub właśnie tego zamiennika z twardszymi igiełkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię takich brązowawych pomadek, może wypuszczą inny kolorek to chętnie przetestuję :) Dziwna jakaś ta szczotka... Chyba bym się nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super te nowości :) Świeczka i szczotka mnie ciekawią najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. tej szczotki jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)