wtorek, 4 lutego 2014

Zakupy on-line.

Witajcie Kochani ;-)

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi zakupami on-line. Bardzo lubię i często robię zakupy przez internet. Najczęściej jest to Allegro, ale również różnego rodzaju sklepy, nie tylko odzieżowe. Jest to bardzo wygodna metoda robienia zakupów. Nie trzeba wychodzić z domu, tym bardziej w taką zmienną pogodę jaką mamy teraz, ani spieszyć się z podjęciem decyzji (pomijając licytacje;)).

Pokażę Wam moje nowości ubraniowe jak i dotyczące dodatków. Nie jest tego dużo, także nie przedłużając zapraszam !

Na pierwszy ogień parka ;) Jestem z niej bardzo zadowolona ! Udało mi się ją wylicytować za 102,50 zł co moim zdaniem jest bardzo mało jak na tego typu kurtkę. Kolory są trochę przekłamane, ponieważ bardzo świeciło słońce i ciężko było mi złapać właściwy kolor. Jest w kolorze khaki i ma czarne skórzane wstawki. Identyczna była do kupienia w Zarze za 400 zł !




U tego samego sprzedawcy kupiłam, również na licytacji malinową ocieplaną kamizelkę. Myślałam, że będzie trochę dłuższa, no ale jest ok. Powinna się przydać jak znowu wróci do nas zima.




Kolejna nowa rzecz to koszulka, tym razem kupiona nie na Allegro, a w sklepie Yeah Bunny. Podoba mi się jej print i żywe kolory. W rzeczywistości jest biała, nie kremowa ;)



Z ubrań to niestety tyle. Czekam jeszcze na jeden sweterek z Romwe. 

Czas na dodatki ;) 
Mam dwie nowe torebki, obie kupione w Avonie. Ta biało-pomarańczowa świetnie się sprawdzi jak zrobi się cieplej, na razie korzystam z tej czarnej shopperki ;)



Teraz biżuteria ;) Dwa łańcuszki, dwie bransoletki i brązowy donat do koka. 






Na koniec nowe etui na telefon i tablet.





Na dzisiaj to tyle. Zapraszam niedługo na nowy post ;-)





1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)