poniedziałek, 9 lutego 2015

Moje pierwsze wygrane rozdanie i pozostałe nowości kosmetyczne ;)

Jak już widzicie po tytule posta udało mi się po raz pierwszy wygrać rozdanie na blogu ;) Bardzo się ucieszyłam, że w końcu i do mnie uśmiechnęło się szczęście. 3 produkty miałam już wcześniej, a pozostałe z chęcią przetestuję, jestem pewna, że u mnie się nie zmarnują ;) Jeszcze raz dziękuję IZA ;*
W paczuszce znalazłam: maskę jajeczną Joanna, zabieg laminowania Marion, algi morskie, szczotkę z naturalnego włosia Donegal, maskę Kallos Color, odlewkę maski Kallos Milk, serum na końcówki Green Pharmacy, olejek łopianowy z papryką Green Pharmacy, pastę oczyszczającą Ziaja, wosk Yankee Candle, mikrodermabrazję Marion, truskawkową maseczkę do twarzy, 2 próbki Ziaji i Princessę, którą już pochłonęłam ze smakiem ;)

Moje zakupy po raz kolejny są skromne, jak na moje możliwości ;D Jestem na siebie zła, bo przesadziłam z zamówieniem z Avonu, z którego nie jestem w pełni zadowolona;/ Może w końcu się oduczę zamawiania pewnych produktów tej marki...
W Rossmannie kupiłam tylko to czego potrzebowałam: ekspresowa odżywka regeneracyjna, włosy podatne na rozdwajanie Gliss Kur, uwielbiam te odżywki w sprayu i dziwie się sobie czemu tak dawno ich nie kupowałam. Chyba się zraziłam po wypróbowaniu beznadziejnej niebieskiej wersji kilka miesięcy temu. 
Kupiłam także tonik i żel z serii liście manuka z Ziaji i jak na razie jestem zadowolona. Zauważyłam jednak, że żel może trochę wysuszać skórę, dlatego potrzebowałam mocno nawilżającego kremu. Wybrałam krem dla dzieci Babydream, użyłam go na razie kilka razy więc za dużo nie mogę się o nim powiedzieć.  
W Avonie w ostatnich tygodniach poczyniłam 2 zamówienia i dla siebie wybrałam: płyn do kąpieli granat i peonia, oraz 2 mleczka do kąpieli - miód i mleko, oraz dzika róża i masło sheaTUTAJ znajdziecie ogólną recenzję produktów do kąpieli z Avonu. Produktem, który wiedziałam, że się nie sprawdzi i mimo to go zamówiłam jest nawilżający żel-krem do mycia twarzy. Zamiast nawilżać strasznie wysusza i ściąga skórę, okropny bubel, którego muszę się pozbyć. 
Z oferty dla konsultantek otrzymałam perfumy, przy przekroczeniu danego progu zamówienia i kupieniu wybranego kremu do rąk, mój wybór padł na intensywnie nawilżający krem do rąk z mleczkiem pszczelim
Potrzebowałam nowego białego lakieru i ten z serii Gel Finish sprawdza się świetnie. Chciałam mieć również jakiś "złoty" brokat ten miał być różowym złotem, a okazał się jakąś miedzią, także nie do końca spełnił moje oczekiwania ;/ 
Kolejny płyn do kąpieli tym razem truskawki z bitą śmietaną ;D Straszny niewypał to dwufazowy eliksir w sprayu z 5 olejami, który już na 3 miejscu w składzie ma alcohol denat! To jakaś masakra, szkoda, że to nowość i nie znałam wcześniej jego składu, aż strach używać go na włosy ;/ 
Intensywnie kojący balsam do ust, jest raczej średni, mało wydajny i jak dla mnie nie wystarczająco kojący. Zestaw do stylizacji brwi, cień ma jak dla mnie dziwnie tępą konsystencję i jego odcień jest chyba dla mnie za ciepły, ale na razie nie spisuję go jeszcze na straty. No i wyżej wspomniane perfumy, które dostałam czyli Simply Her, taki zwykły zapach i flakonik, bez rewelacji. 
No i ostatnie nowości czyli łagodna pianka do golenia dla skóry wrażliwej Skino, krem do skóry bardzo suchej i wrażliwej Physiogel, który otrzymałam do testowania z Wizażu. Swoją drogą krem jest na prawdę świetny, używam go 2 razy dziennie i już po kilku dniach zauważyłam znaczną poprawę w nawilżeniu mojej cery. 
Ostatni produkt to maść Alantan, mój chłopak przy okazji wizyty w aptece miał mi kupić Alantan Dermoline w niebiesko-białym opakowaniu. Pani w aptece coś pokręciła i podała mu coś innego. Nie jestem pewna czy jest to to samo i czy powinnam tą maść stosować ;/ jeśli wiecie coś na ten temat dajcie znać. 

Mam w planach nową comiesięczną serię postów moim blogu, niedługo się przekonacie co to takiego ;)
Dajcie znać w komentarzach jak u Was z nowościami w ostatnim czasie ;-)

21 komentarzy:

  1. Ile nowości ! :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech się dobrze sprawują :*

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa wygrana! Świetne produkty dostałaś :) Kilka z nich znam, jak np. maskę z joanny, którą bardzo lubiłam. Z Avonu już bardzo dawno nic nie zamawiałam, niestety nie byłam zadowolona ze wszystkich ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem zadowolona ze wszystkich produktów ;/ np większość kosmetyków do twarzy i włosów się u mnie nie sprawdziło, ale produkty do kąpieli i część tych do makijażu i perfumy są ok ;)

      Usuń
  4. oj ta maść alantan to zdecydowanie nie to samo co alantan dermoline! maść z tego co pamiętam jest mega tłusta... ale sprawdzi się na stópki czy ręce na noc i na to skarpety czy rękawiczki orazdo stosowania na baardzo suche miejsca :) ja ją również używałam jak rozdrapałam jakiegoś pryszcza i miałam jedną wielka ranę - przyspieszył jej gojenie :) ale na całą twarz nie polecam stosować...

    gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Obecnie używam maści do stóp, jest okropnie tłusta, dlatego nie zaryzykuję używania na twarz, ewentualnie punktowo tak jak Ty ;)

      Usuń
  5. płyny do kąpieli Avon mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam jedwab z Green Pharmacy jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) ale nowości, masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! :) Ja mam wrażenie, że nie mam szczęścia do rozdań :) Miłego testowania ! Ciekawa jestem Twojej opinii na temat toniku z Ziaji, bo ja go mam, ale w sumie to nie wiem co mam o nim myśleć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się pierwszy raz udało i pewnie ostatni ;D
      Tonik jest ok, ale mam głupie uczucie klejenia skóry po jego użyciu ;/ chyba za dużo go pryskam ;D bardziej lubiłam tonik z serii liście zielonej oliwki ;)

      Usuń
  9. Mam ta maske Kallos. I czekam na info w sprawie nowej serii

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowosci ;)
    co do tej maści Alantan, też miałam kupić sobie tamta wersję niebieską, a dostałam tą, ta jest okropnie, ale to przeokropnie tłusta! Stosowałam ja tylko na noc, bo pod makijaż nie było szans jej stosować, w końcu ją odstawiłam, bo ta lepka warstwa doprowadzała mnie do szału. Jak masz możliwość, wymień..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam takiej możliwości ;| ale stosuję ją do stóp i w tej roli jest nawet ok ;)

      Usuń
  11. Wow, ile tego:)
    Kusił mnie ten eliksir z 5 olejami, ale tak podejrzewałam, że beznadziejny skład, więc odpuściłam-w ogóle Avon ma coś fajnego do włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co... chyba średnio, miałam sporo produktów do włosów, ale do żadnego nie wróciłam ponownie ;/ moim zdaniem są nijakie i lepsze znajdziemy w drogerii ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, to dla mnie dodatkowa motywacja do działania ;) Staram się odwiedzać wszystkie komentujące u mnie osoby. Jeśli podoba Ci się mój blog zapraszam do obserwowania :)